20 juli 2008

Tilbake i Norge...enn så lenge!

Det er altfor lenge siden sist. Jeg vet det. Det er bare det at det har skjedd så mye siden sist, at jeg rett og slett ikke har tatt meg tid til å blogge. Jeg prøver meg på en superkort oppsummering av hovedpunktene. Jeg har siden sist:

- fullført andre året av min bachelor i sosialt arbeid
- vært med på graduation på Anidaso Fie
- feiret min første 17. utenfor Norges grenser
- blitt 22 år
- vært på fantastisk roadtrip i Ghana sammen med Berit, Anna og Andrea
- reist fra Ghana :(
- fått vite at jeg skal tilbake til Ghana i slutten av september :D
- begynt min reunion med mine venner hjemme :D


"Lean on me, when you´re not strong. I´ll be your friend- I´ll help you carry on. For- it wont be long, till I´m gonna need somebody to lean on"



Suzzy, Frank og Akosua.



Litt delte følelser for de skulle dra..



Berit og Howie- siste gang på salsa



Roadtrip.

Ingen kommentarer: